vrijdag 14 januari 2011

genoeg te doen

Gisteren naar Cora's Cottage geweest om wat flanel/vilt te kopen voor dit leuke patroontje.Voor de onderse laag heb ik dan rood gekozen.

En ik heb ook gelijk het pakket van het lentequiltje gekocht.Wat mij betreft kan de lente niet gauw genoeg beginnen.

Daarna zijn we nog naar deze winkel gereden.Daar heb ik onder andere dit leuke patroontje gekocht.Ze had een paar van die muizen op de toonbank staan en ik was gelijk verkocht.

Dus ik kan weer vooruit maar ga eerst maar weer verder met "winter".

3 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Wat een leuke patroontjes heb je gescoord! Vooral de bovenste vind ik een
hele mooie... Ik ben nog nooit bij haar geweest, moet het toch maar eens
een keertje doen. Veel plezier met maken en prettig weekend,
Ageeth Dorsman

quilting Jeannet zei

Wat heb je daar een schattig patroontje dat bovenste met die wol, heel erg leuk!Heb je dat ook bij Cora gekocht? Geef je een keer op bij de kwebbels van Els, ik zag net dat je best in de buurt woont.

MarianneD zei

Hallo Patricia!
Ik heb eens rondgeneusd op je blog..leuke dingen maak je! Ik zie een bekend borduurtje 'Autumn' mét een eekhoorn,die heb ik ook gemaakt..;-)
En dat patroon met die wolletjes ziet er ook leuk uit...ik heb in december een rond kerstkleed van wolletjes gemaakt met allerlei leuke afbeeldingen. Zou je me kunnen mailen van wie het patroon 'Sheltering Tree'is?
Ik zag daar ook twee eekhoorns op rondhuppelen en je weet,eekhoorns en ik,dat is twee handen op één buik!