dinsdag 15 februari 2011

zomerquiltje

Na het lezen van de reactie's op mijn vorige berichtje voelde ik toch wel een soort van opluchting dat er nog meer dames zijn met van die onafgemaaktje projecten.En dat ik me dus helemaal niet schuldig hoef te voelen als ik weer met wat nieuws begint :)
Maar het gaf me wel genoeg inspiratie om eindelijk het zomerquiltje af te maken.
Deze Tildadame ,die ik een tijdje geleden al in elkaar had gezet, zou nu ook weleens wat kleding aan willen. Ik ga proberen om een leuk jurkje,misschien iets alá Jane Austin te maken voor d'r.
En de dames Kip zijn ook weer begonnen om wat eitjes neer leggen,gelukkig altijd op dezelfde plek ,dat scheelt weer zoeken.
En tot slot..ik heb van marijke de award gekregen, wat ik overigens heel lief vind.De bedoeling is dat je dat weer doorgeeft aan 3 andere bloggers. Nu vind ik dat ieder blog eigenlijk wel zo'n award verdient,groot of klein . Dus geef ik hem niet door aan 3 bloggers maar gewoon aan iedereen. 

1 opmerking:

hennie zei

het zomerquiltje ziet er erg leuk uit hoor