vrijdag 4 maart 2011

pech onderweg

Eindelijk zou ik samen met Martine weer eens naar het maandelijkse ochtendje van de X-Stitches gaan, het was al een paar maanden geleden omdat er iedere keer wat tussen kwam.Dus onze mandjes met handwerkspulletjes in de auto,prachtig weer en we waren lekker vroeg onderweg.En toen kwam er allemaal stoom en nattigheid onder de moterkap vandaan,dus gauw aan de kant van de rijksweg. Manlief gebeld,die heeft er wat aan gerommeld en naar de dichtbijzijnde garage gereden.....en daar staat ie nog : (
Dus ben ik vandaag verder gegaan aan het sampler quiltje.Het zit aan elkaar,ben er nog niet helemaal tevreden over maar heb het een aantal keer weer over nieuw vastgemaakt tot ik er genoeg van had. En volgens de reactie van de dames op mijn andere berichtjes moet je er wel lol in blijven houden. :)

Fijn Weekend !


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer hoor pech met de auto,je stelt je helemaal in op een leuke borduurochtend.We kregen weer een leuk werkje bij Liezbeth,nou volgende keer beter .
groetjes Corrie

Anoniem zei

*proest* Wat een verhaal! Zo heb ik ooit eens met de auto vol kinderen met pech op de Afsluitdijk gestaan...onderweg naar een dagje strand. De zee hebben we niet meer gezien die dag! ;-)
Leuke kleurtjes hoor, van het samplertje!