vrijdag 22 april 2011

een zomerse lentedag

Vanmorgen al bijtijds op de fiets naar intratuin,ik had wat onkruid weggehaalt en die lege plekken moeten dan weer opgevuld worden.Het was heerlijk op de fiets.


Tis omdat er niks meer bij kon anders had ik nog veel meer leuke plantjes meegenomen.En ook de hebbedingetjes daar zijn zo leuk.


Het schiet al op, we krijgen nog 1 les en dan kunnen we hem helemaal afmaken.


Gisterochtend is Saartje onder het mes gegaan om wat bulten van haar pootje weg te laten halen.Dan krijg je ze zo suf als een konijn terug en in het verband,dus je verwacht dat ze voorlopig nog wel knockout blijft...niet dus, ze had het verband eraf gehaalt terwijl ik even weg was.Dan zie je zo'n bloederige kippenpootachtig hondenpootje,dus maar weer terug geweest naar de dierenarts en dit keer een lampekap mee.Niet dat ze dat zelf een goed idee vind hoor.



3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Ach lieverd toch!! Wat zielig met die lampenkap op.. beterschap!!

Miranda zei

hihihi, ook mijn hond liep twee weken lang pas geleden met een lampekap op....zo zielig dat ze dan weten te kijken!

Ageeth Dorsman zei

Je quiltje wordt heel mooi! Wens je hondje maar
sterkte, mede namens die van mij, het is zo'n
zielig gezicht en hoe leg je haar uit, dat het
voor haar eigen bestwil is? We hopen, dat ze
snel weer helemaal genezen is en die vervelende
kraag af mag. Groetjes van Ageeth.