donderdag 5 mei 2011

Quilttentoonstelling Veldhoven

Vandaag met Martine en Hennie naar de  quilttentoonstelling in Veldhoven geweest.
Prachtige quilts gezien en leuke stands.Maar eerst een bakkie koffie en een heerlijke muffin genomen.Je moet zo'n dag goed beginnen.

Dan een rondje langs de quilts

Dan langs allerlei leuke stands met dit als eindresultaat.
Vooral dat boek van Bonnie's Garden is errug leuk.

Eigelijk wil je dan gelijk met iets gaan beginnen maar ik moet nu echt weer 's wat afmaken.


2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Wat heb je leuke dingen gekocht in Veldhoven! Dat
setje met boerderijbeesten vind ik enig, en dat
boek is geloof ik ook helemaal mijn ding. Zo te
zien heb je een geweldige dag gehad. Ik ga mij nu
des te meer verheugen, want ik ga zaterdag!
Groetjes van Ageeth

Unknown zei

Heerlijk al die nieuwe dingetjes, dan heb je zin om meteen te beginnen.
Ik ken dat, maar er is altijd nog zo veel dat eerst af moet.
Groetjes Berbel