zondag 15 mei 2011

van alles wat

Gisteren weer voer gehaald en dat doen we meestal in Oud-Alblas.Een heerlijke omgeving met al die boerderijtjes waar ik best zou willen wonen.
In de tuin bloeit en groeit ook vanalles, en het onkruid groeit ook goed mee.

Ik ben druk bezig met het quiltje want aan het eind van de maand moet ie af zijn want dan gaat de bies er op. De blokken zijn doorgequilt en nu nog de randen. Ik kan het nog niet met een ring vandaar dat het denk ik wat frommelig eruit ziet van dichtbij.

En mijn borduurwerkje vodert heel langzaam maar heb er geen haast mee,tis gewoon leuk om te doen.

Tot slot nog een blok van Spring Fling.
Fijne zondag !


2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Nou, jij bent lekker bezig! Ik vind vooral het
borduurtje een dotje. En je quiltje wordt ook
erg mooi. Wat een werk is dat he, dat doorquilten?
Ik ben er nog niet zo bedreven in en er heel lang
mee bezig. Fijn weekend nog. Groetjes, Ageeth

Mascha zei

Ik ben helemaal verliefd op je borduurwerk. Zo lief.
Je quilt wordt al erg mooi.
Groetjes Mascha