zondag 28 augustus 2011

Kadootje uit Texel

Mijn vader gaat elke jaar een paar dagen naar Texel op vakantie en dan neemt ie altijd wat leuks voor mij mee. Dit keer was ie naar De Scholekster gegaan,een landelijke woon-en quiltwinkel. Met wat hulp van de verkoopster kwam hij hier mee thuis...

Er staan  hele leuke dingen in en eigenlijk zou ik er gelijk aan willen beginnen ,maar moet eerst maar 's wat afmaken,oa dit borduurtje.


Maar we gaan van de week voor een paar dagen naar Edinburgh en dan gaat het ook mee natuurlijk en misschien krijg ik het wel af dan.


Die zonnebloempitten gaan zo hard,zelfs als ze nog niet helemaal goed zijn worden ze gegeten. Gelukkig voor de mezen hebben we nog meer zonnebloemen staan.










2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Wat een mooi cadeautje van je vader,
en wat is dat leuk, dat een man zoiets
voor je meeneemt, ik vind dat heel
bijzonder!
Groetjes van Ageeth

vrouw Hommel zei

Wat een leuk kado, ik ga eens googlen want ik ken die winkel niet en ik ga over een paar weken naar texel, dus...