zondag 8 juli 2012

Weer thuis

Gisteravond zijn Martine en ik weer geland op Nederlandse bodem. Het was erg leuk in Bath waaronder natuurlijk het Jane Austen museum.                







Uiteraard konden we de verleiding niet weerstaan en hebben een bonnet opgezet.


De dagtour door de Cotswold die we donderdag hebben gedaan was ontzettend leuk. We  hadden  prachtig weer en er stond vanalles in bloei. De omgeving is echt prachtig en dan die cottages, geweldig ! Heb echt genoten van die tour.



  En in de stad Bath is ook genoeg te doen  en te beleven.



6 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Heb genoten van je mooie foto's! Wat
schattig zijn die cottages, zo jammer,
dat er hier niet van die huisjes zijn.
Ik kan daar echt bij wegdromen... hoe
heerlijk zou het zijn om in zo'n huis
te wonen, zo super-romantisch. En de
bonnets staan jullie heel goed!
Groetjes van Ageeth

Tilly zei

Bedankt voor de foto's, wat een mooie cottages hebben ze daar, je kan zo in een jurk van Jane Austen stappen en de tijd even terug zetten. groetjes

Judith zei

Nou of die bonnets jullie nu echt zo super staan..... Ik weet het niet hoor, maar ik herken mijn zus en mijzelf wel in de actie. Zouden wij ook doen. Bath is een prachtige stad, ik heb op een uurtje rijden afstand gewoond, en er dus menigmaal geweest. Fijne zondag.

Journeys to Scotland zei

Bath is such a lovely place to visit. i haven't been there in a long time but would like to go back again some day. the cottages are so quaint.

fleur zei

Leuk hoor om even in de wereld van mr Darcy enzo te stappen!
Wat een mooie cottages! Zo zo wel even binnen willen kijken...of er willen logeren! En ook cottagegardens zijn zo mooi!
groetjes Fleur

janita m zei

Hoedje staat jullie wel, even terug in de tijd. Mooi blog, heb met veel plezier rond gesnuffeld. groetjes Janita
ps. ik volg je