vrijdag 3 augustus 2012

Bijna jarig en nu al verwent

Morgen ben ik pas jarig maar vandaag heb ik het gevierd met mijn vriendinnen. Ik ben weer hartstikke verwend, allemaal prachtige kado's en een hele mooie bos bloemen.



Deze leuke krat met spulletjes kreeg ik van Martine


En een leuke mand van Hennie

En van mijn vader kreeg ik een mooie bos bloemen met kalender {traditie} en het nieuwste boekje van Hatched and Patched.


We hebben echt prachtig weer getroffen dus lekker buiten gezeten. Voor de meiden had ik een pakketje van Tilda om een kip te maken. En dat is goed gelukt.



Meiden, harstikke bedankt voor deze leuke verjaardagdag !!!!




4 opmerkingen:

Journeys to Scotland zei

happy birthday to you! what beautiful gifts you have received. i think your chickens are fantastic!

Ageeth Dorsman zei

Nog net op tijd lees ik je blog om je
een fantastische verjaardag te wensen
en alle goeds voor de komende jaren!
En wat ben je al geweldig verwend, wat
een leuke cadeaus! En die Tilda-kippetjes zijn echt super!
Nog een fijne verjaardag verder en
groetjes van Ageeth

fleur zei

Gefeliciteerd hoor! En WAT een leuke kadootjes heb je gekregen!
Leuk ook die kippen!
Fijne verjaardag!
Groetjes Fleur

Anoniem zei

Hallo!!

Leuk dat je op mijn blog langskwam!!
We hebben bijna dezelfde blognaam.
Voordat ik het vergeet..Gefeliciteerd met je verjaardag!!
En wat ben je inderdaad verwent :))
Wat maak je trouwens ontzettend leuke Tilda dingen!!
Verslavend he?
Ga vaker langskomen hoor!!

Groetjes Petra,