maandag 10 maart 2014

prima dag

Het is een heerlijke dag om een stukje te fietsen en omdat ik ineens het idee had om een rokje te gaan maken { ws geinspireerd door de Sewing Bee die elke dinsdagavond op BBC 2 te zien is} had ik stof nodig. Dus pa en ik op weg naar de markt in Alblasserdam. De brug ging open dus even wachten op de boot.
 
Op de markt een leuk stofje gevonden, ik heb nog nooit een kledingstuk gemaakt maar misschien met de filmpjes op you tube gaat het misschien wel. En heel gewaagd......er komt een rits in.
En als het niet lukt kan ik het vast wel in een quilt gebruiken. :-)
 

Van al dat fietsen krijg je natuurlijk wel trek.....een lekkere sorbet op het terras met uitzicht op de brug van Alblasserdam.
 

Nu ben ik ook nog begonnen met deze kippen. Zo leuk om te doen , die hexagonnen.
Denk dat het rokje nog even moet wachten.

 
 

 

 

7 opmerkingen:

Janneke zei

Een heerlijk dagje en die rits in je rokje zal ook wel lukken, je bent zo creatief. Die dames in je header zijn schitterend!

Quilting Moesje zei

:0) ook heerlijk buiten geweest ; 0)
Waarschijnlijk woon je niet ver van mij vandaan..
oudste ds loopt stage bij een bedrijf in Ablasserdam en fietst nu 4 keer per week de brug over en terug .
Leuk je hexagon kippetjes, veel lajes (en rokje?)plezier hoor !

groetjes,
Simone

Quilting Moesje zei

Lapjes dus :0)

Ageeth Dorsman zei

Mooi lapje heb je gescoord voor een rokje, en inderdaad, ook best "quilt-waardig". Maar die kippetjes lijken mij ook erg leuk om te maken, en met Pasen in zicht zou ik daar ook maar eerst aan beginnen!
Groetjes van Ageeth

Eveline zei

Aaahhh.... nu snap ik je vraag van het kledingmaken ;-).
Leuk stofje heb je gescoord. Succes met het proberen. Mocht het gelukt zijn dan boek ik weer een cursus bij jou in, hahaha....

hennie zei

leuk stofje hoor voor een rokje ,en als je een patroontje hebt moet het wel lukken denk ik zo. gr.hennie

natuurmens zei

Super die kipjes, en ook weer n mooi lapje . Word vast ook leuk. Succes met alles.Fijne dag nog. Groetjes marian