donderdag 24 april 2014

wéér een leuke vakantiedag

Vandaag zijn we naar Stitchers Inn geweest , een heerlijk winkeltje om te snuffelen en natuurlijk te kopen.
 
Daarna zijn we naar de Mariahoeve gereden. Dat museum wilde ik erg graag zien, het boek had ik gelezen en het was zo leuk om het nu in het echt te zien hoe de drie zussen en broer leefde zoals hun ouders ook deden.
 



 
Dit was weer een leuke vakantiedag , morgen de laatste alweer en dan gaan we oa naar Petra Prins in Zutphen.
 
 

 

2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Wat een heerlijke vakantiedagjes maken jullie ervan! Dat quiltwinkeltje staat heel hoog op mijn "daar-moet-ik-echt-eens-heen"-lijstje en de Mariahoeve lijkt mij ook erg idyllisch. En... heel veel plezier in Zutphen, maar dat gaat vast en zeker lukken!
Groetjes van Ageeth

Tilly zei

Mooie foto's, dat zijn de betere reisjes. Veel succes in Zutphen, maar dat kan bijna niet anders.
groetjes