woensdag 7 september 2016

Ben d'r nog

Och alweer een maand voorbij zonder dat ik 's wat heb laten zien.
Nou heb ik ook niet veel hoor, en er gebeurt gewoon ook niet zoveel.
Tijdje geleden had ik ineens zin om te gaan breien, Weet nog niet precies wat het gaat worden maar de lapjes zijn 10 bij 10 in herfstkleuren { op de foto wat flets } . Ben geen snelle breister dus dan is zo'n formaatje leuk om te doen.

 En ik had nog een vvvbon dus die heb ik leuk besteed aan een quiltpatroon van Tilda met vast 2 lapjes erbij. Deze autumn/winter collectie heeft echt zulke leuke stofjes .

En waar ik ook zo van kan genieten zijn de badertafarelen van de merels en mussen en mezen.
Zo leuk !





 

5 opmerkingen:

Nathalie zei

Wat een toffe mussenfoto's! Ik had hier ook zo'n badje, werd altijd heel veel gebruik van gemaakt. Het is helaas gesneuveld... misschien in onze nieuwe tuin toch maar weer eens doen!

vrouw Hommel zei

Ach en het is toch ook zo dat het lijkt alsof de tijd vliegt. Grappig,ben ook weer aan het breien en gewoon recht en averecht

hennie zei

leuk hoor van die lapjes breien leuk om een lekkere deken van te maken voor op de bank voor van de winter

Atelier Hartendief zei

Mooie foto's !!!
Groetjes Marijke

Tilly zei

Wat een leuke kleurtjes voor je deken. En ja die vogeltjes in het bad, helemaal schattig. Groetjes Tilly