dinsdag 26 september 2017

Tilda kip en nog meer kippen

Een tildakip, gemaakt op een gezellige freubeldag met Eveline.

En om bij de kippen te blijven.....we hebben er 4 nieuwe dames bij ! Kippie was nu nog alleen overgebleven en 1 kip is geen kip.  2 New Hampshire's en 2 Australorps.




Gister had ik genoeg van dat herfstkleed, geen zin meer in de hexagonnen maar wat dan.
De hele kast doorgespit met allerlei patronen en boeken en nog kon ik niks vinden 

waar ik zin in had om te maken. Ook niet in de ufo's
Toch erg eigenlijk ,zoveel om uit de kiezen en dan toch wat nieuws willen.




3 opmerkingen:

Janneke zei

Haha, ben benieuwd of je echt aan iets nieuws bent begonnen. En wat gezellig die 4 nieuwe dames erbij, trouwens je tildakip past er geweldig goed bij met haar kroontje op de kop.

Ageeth Dorsman zei

Wat lief, zowel je stoffen kip als je nieuwe, echte kipjes! Ik hoop, dat de dames snel dikke vriendinnen worden. En het komt me toch wel bekend voor, hoor, dat je een kast vol hebt en toch iets nieuws wilt... (heel bekend eigenlijk ;))
Groetjes van Ageeth.

Journeys to Scotland zei

I like the pictures of your chickens, especially the red ones. I find this time of year I am ready for clearing out cupboards and starting something new.