dinsdag 12 december 2017

kerst/winter

De kerstquilt is weer opgeborgen en die komt volgend jaar wel weer te voorschijn.
Hij is nog niet af maar zat mezelf zo op te jagen dat ik hem af wilde hebben deze maand
dat ik er gewoon geen zin meer in had.
Dus nu heb ik deze weer opgehangen, van Lynette Anderson.
En ben ik weer 's begonnen met een borduurtje, hier vandaan atelierperdu  .
4 weken krijg je 1 patroontje naar je email gestuurd.
Het is toch wel weer erg leuk dat borduren.

Van de week viel de eerste sneeuw deze winter en prompt is er een ei gelegd, de eerste !
Het zal wel toevallig zijn denk ik ...:-)

Het huis is weer in kerstsfeer en daar hoort deze van Tilda natuurlijk ook bij.







3 opmerkingen:

Janneke zei

Laat die kerstquilt waar je aan bezig was maar fijn even in de kast liggen want deze van Lynette Anderson is ook prachtig.
En.....jij hebt een ei, bij mij zijn ze gestopt met leggen nu het winter wordt.
Die grote Tilda aan de kast is wel heel erg grappig.
Groetjes van Janneke

Hennie Hogendoorn zei

leuk hoor die quilt van lynette,en het eerste ei weer hey zal mijn eierdozen voor je bewaren hoor.haha

Carmen Country zei

Complimenti è proprio bella questa coperta!!!
auguri felice Natale!!!
Carmen