vrijdag 5 november 2010

wat zal ik 's gaan doen...

Er is gepoetst en gesopt ,het draadjesvlees staat op en dan is het nu tijd voor een bakkie koffie en tjsa, wat zal ik nu als eerste gaan doen,die stichtery van Jookies is erg leuk,maar Santa van Tilda zou ook wel schoenen aan willen en dan dat borduurwerkje nog;ook zo leuk om te doen. Nouja eerst het luisterboek van Jennifer Chiaverini  's opzetten.
maar ik zal eerst eens October uit het lijstje halen en November er in doen,voor je het weet is die maand ook alweer voorbij.

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohhh, wat heerlijk, een luiterboek van Jennifer Chivarinni, dat is boffen, twee vliegen in één klap. Je santa vind ik erg leuk worden, ik durf het haast niet meer te zeggen, WIM....Wil Ik Maken....ligt in de kast......al vanaf vorig jaar....

groetjes, Jeannet

Anneke zei

wat leuk dat je die prairie schooler maanden hebt, dat staat bij mij óók op het lijstje; wat vallen we soms in herhaling...

die stitchery's zijn leuk! lekker dat je nog steeds alles gemaakt hebt. wordt het ook echt nog een quiltje dit jaar?