vrijdag 15 april 2011


Het is ons eindelijk gelukt,na zoveel pogingen, om naar de X-Stitchesochtendje te komen !! Helaas was het wel de laatste van het seizoen maar we hebben een leuk patroontje meegekregen.
Afgelopen maandag zijn we naar Cora geweest,deze keer om o.a te appliceren.Heb 1 hartje af en die andere wil ik op een andere manier doen. Het begint al ergens op te lijken en ik krijg er nu wat meer handigheid in en werkt dus zo verslavend dat ik al op zoek ben naar een leuke quilt om zelf te maken.

Ik heb al wat voorgezaaid zoals zinnia,reuzezonnenbloemen en kalebassen.De groentenplantjes kopen we meestal. Er zit al een koolmezenechtpaar in het huisje aan de voorkant van de schuur en de tweede leg is meestal aan de zijkant waar ik een stenen pot heb hangen.De winterkoning en de roodborst zitten ook ergens in de tuin te nestelen.Heerlijk het voorjaar ,daar kan ik zo van genieten.

                                                 FIJN WEEKEND !



1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Leuk, je ochtendje bij de X stitches, ik vond het kerkje er al erg bekend uit zien. Ben zelf gisteren bij Liesbeth op punchneedle les geweest, was ook weer heel gezellig en inspirerend.

groetjes, Jeannet