woensdag 29 februari 2012

zomaar een grijs daagje met kleur


Het word weer een grijze dag zo te zien,
maar ik vermaak me binnen wel hoor.
De wasmachine draait en er staat draadjesvlees
te pruttelen. Het ruikt hier al heerlijk .






En 's even verzinnen wat ik straks gaat doen , de lopertjes aan elkaar zetten of

Lekker bladeren en deze tijdschriften en dromen over boerderijtjes, kleine veestapel en mooi moestuinen.....







Ben net nog even naar de Bloemenjungle {mensjes uit deze buurt weet waar ik het over heb :)} En daar hebben ze zulke leuke dingen voor het voorjaar.Ik heb me altijd nog in kunnen houden maar nu op deze grijze dag wilde ik toch weer wat kleur. Nu ben ik erg slecht met kleuren , ons huis is een allegaartje van kleuren behalve wit en zwart en blauw dat weer niet. Jeanette  had het er ook over kleuren in huis.  Maar goed , ben dol op bloemetjes en heb een tic voor kledinghangers. Maar dan wel met een mooi romantisch stofjes....tsja ieder heeft wel zo
 z'n eigenaardigheden :-) En die bloempotjes waren ook gewoon te leuk.





3 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Grappig zeg; soms (nee, vaak) heb ik
dezelfde dromen als jij! En dat draad-
jesvlees gaat hier zo meteen ook de
pan in, trouwens. Ik vind het er nu
nog wel weer voor. Wat heb je daar
een mooie verzameling blokjes hangen,
ben benieuwd wat dat gaat worden!
Groetjes van Ageeth

nellie S zei

Dit is vast geen straf z,on dag
HEERLIJK

Journeys to Scotland zei

your flower pots and candle holder are so beautiful. i really like your wallpaper on your blog. it is so cheerful.