vrijdag 27 juli 2012

Strandtilda

Tilda gaat naar het strand met haar breiwerkje en een baddoek. Ik denk dat ze te laat is want volgens mij geven ze weer regen op. Jammer dat ik het hoofdje en nek niet goed krijgt maar ik zie het wel vaker bij deze tilda's, die vouwen erin.


Volgende week ben ik pas jarig maar ik heb nu mijn eerste verjaardagskadootje al binnen
Laarzen !  Gekregen van manlief. De andere laarzen waren al 15 jaar oud ofzo en begonnen broos te worden en dus natte sokken . Ik ben weer klaar voor het natte weer !




Fijn Weekend !!







4 opmerkingen:

Tilly zei

Leuke dame is het geworden, helemaal klaar voor het strand. en gefeliciteerd met je verjaardag. groetjes

hennie zei

ziet er leuk uit,en is er helemaal
start klaar voor zo te zien.

gr.hennie

Ageeth Dorsman zei

Het is een hele leuke Tilda-dame ge-
worden! En wat een gave laarzen heb
je gekregen, heel stoer (en handig).
Groetjes van Ageeth

Eveline zei

Wat een leuke Tilda dame. en ach.... ik krijg ook wat meer vouwen in mijn nek naarmate ik ouder word, hahaha...