maandag 29 oktober 2012

Vraagje....

Een vraagje ;......

Ik hád een vraagje maar het is al opgelost door een tip van Vrouw  Hommel. Bedankt!
En voor degene die ook zo'n leuke pot wil kopen   de vogelpot




Helaas is mijn {  keramiek } vogelvoederpot naar beneden gevallen en gebroken. Volgens de vogeltjes was ie ideaal want alles bleef droog en toch vrij open en nog een pluspunt....de kauwen en duiven konden er niet bij.
Nu was mijn vraag of iemand weet waar ik deze potten nog kan kopen?





2 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Ik zou het je niet kunnen zeggen ,ws bij een pottenbakker, wellicht googlen, Ik zag het plaatje en dacht wel gelijk ; wat een leuk voederhuisje.

hennie zei

hoi pat,zag je foto van de vogelpot .er zit hier bij mij hier in de buurt een keramiek gedoe wil wel eens voor je kijken hoor.
gr.hennie