vrijdag 30 mei 2014

Alweer Tilda

Tussen het quilten door had ik deze vogelverschrikker van Tilda nog gemaakt. Of ie echt de vogels wegjaagd, ik betwijfel het maar hij staat er wel gezellig bij.

 
Ik heb voor het eerst gedubbeld met latten , eerst wat filmpjes op youtube bekeken, daarna naar de Gamma geweest voor de latten en toen aan de slag. Nou dat ging erg goed, zo strak heb ik nog niet eerder gekregen.
 
                                         
                                          En nu maar doorpitten.

 
En voor de volgende quilt The Simple Life heb ik alweer stofjes gekocht,het is een beetje mix maar geloof wel dat het goed komt.
 
 
 
Fijn Weekend
 
 
 

 

5 opmerkingen:

Shanah zei

Oh die vogelverschrikker van tilda is echt superleuk !

hennie zei

je vogelverschrikker ziet er erg leuk uit misschien moet je er een grotere verzie van maken voor in je tuin .gr.hennie

Eveline zei

Oh, wat ziet je vogelverschrikker er leuk uit!!
En wat een werk, zo'n quilt zeg, maar het resultaat mag er zeker zijn. Lekker aan het genieten van jullie vakantie? Je hebt er lekker weer bij.

Ageeth Dorsman zei

Geweldig leuk geworden, je vogelverschrikker! En dat dubbelen met latten lijkt mij ook wel handig; ik ga dat een volgende keer ook eens proberen. Veel plezier met quilten!
Groetjes van Ageeth

Tilly zei

Je vogelverschrikker is erg leuk geworden, staat gezellig in huis.
Met de latten dubbelen gaat geweldig , heb deze methode nu al een paar maal gedaan, werkt perfekt.
Veel succes met het quilten. groetjes Tilly