zondag 15 juni 2014

De laatste vakantiekiekjes

De vakantie is helaas weer voorbij , het is ook voorbij gevlogen.
Het eerste blok van Simple Life is klaar,

 
En nu bezig met het tweede blok,
 
 
Met pa naar de paardemarkt in Heenvliet geweest, een traditie geworden sinds ik nog een klein paardemeisje was. Toen vond ik het helemaal geweldig, later kreeg ik mijn bedenkingen over het welzijn van de paarden. Maar de regels zijn strenger geworden en het zag er allemaal netjes uit.
En nog steeds zou ik graag eentje mee naar huis nemen.........
 

Een ochtendje op de koffie bij een vriendin met zelfgemaakte appeltaartjes, die van haar hobby {taarten maken} een klein beetje haar beroep van heeft gemaakt. en ze maakte deze leuke kaart nog .


 
 
En vrijdag nog  koffie met een bosche bol  in Den Bosch en daarna het kasteel Heeswijk.
Ook zeer de moeite waard om te bekijken.
 


 
 



3 opmerkingen:

Eveline zei

Jammer dat de vakantie dan weer voorbij is he? Maar zo te zien hebben jullie een leuke vakantie gehad!!

Janneke zei

Prachtig dat kasteel Heeswijk en erg grappig dat je naar de paardenmarkt in Heenvliet ben geweest. Ben daar vroeger heel veel keren geweest omdat ik oorspronkelijk van het eiland Putten kom. Zou er best nog eens naar toe willen, maar zoals alles zal het daar ook wel veranderd zijn.
Groeten, Janneke

Ageeth Dorsman zei

Je simple life-blokjes worden prachtig, en wat ga je snel! Dat kasteel is ook een plaatje, zo romantisch. En ik begrijp heel goed, dat je, met jouw liefde voor het "Keltische", zo'n Ierse tinker wel mee naar huis wil nemen...
Groetjes van Ageeth