zondag 26 april 2015

niks nieuws

Er is niet zoveel nieuws te melden eigenlijk maar wilde toch even de quilt laten zien zoals ie nu is.
Behalve wat knopjes is het middenstuk af.


Ik twijfelde met de randen, zoals het orgineel zijn het allemaal strookjes langs de zijkant. Maar dat vond ik toch wel druk. Dus nu word het 1 strook langs zij . Van de week 's opzoek gaan.
Had het ook aan Martine laten zien, want soms heb je gewoon een andere kijk van iemand nodig, zeker als je er zelf niet uitkomt. 




De tuin gaat nu echt van start met wat zon en regen. 


Had het niet verwacht maar er is 1 kipje die toch nog eieren legt. 
Het koppeltje is al op leeftijd dus misschien was dat het ook wel voor het hele jaar.


Fijne week !







6 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Noem het maar niets... Ik vind zo'n prachtig middenblok zeker niet niets! Heel mooi gemaakt, en groot gelijk, dat je er een effen rand aanzet. Mooie tuin heb je, zeg!
Groetjes van Ageeth

Frederika zei

Een erg mooi quilt wordt dat. Wat is dat heerlijk genieten met zo'n mooie tuin

hennie zei

je middenstuk ziet er mooi uit zou er een iets minder drukke rand aan zetten maar denk niet helemaal een effenstof . en je tuin ziet er al mooi uit hoor.gr.hennie

Tilly zei

Je quilt wordt mooi,misschien een stofje met een werkje erin?
Je tuin is prachtig, en wat een prestatie van het kipje. groetjes Tilly

Marijke zei

Wat een leuk kasteel en tuintje!
En altijd leuk om een kip te zien of ze nu oud is of niet het geeft mij een boerderij gevoel fijn om beesten om je heen te hebben.
Wat een pracht van een tuin heb je!
groetjes van Marijke

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wow wat een werk lijkt me dat. Ik heb geen lapjes meer gesneden, maar wil binnenkort toch echt er weer mee aan de slag gaan.
Wow mooie tuin hoor, dat is volop genieten en natuurlijk ook genoeg werk. Ik had nog even gereageerd op je reactie ;)...idd de zwarte doorknoop jurk lijkt me gaaf. Had nog andere favorieten nadat ik een voorproefje heb gehad, maar de uiteindelijke uitvoering is me te hoog dicht aan de hals. Dat staat me niet mooi, vind deze collectie zowiezo hoog dicht. Als je fors van boven bent mag je wat decolleté zien ;). Knuff!