donderdag 9 februari 2012

Vandaag lekker vrij, dus dat betekend een beetje poetsen en een bakje koffie bij pa. Lopend zodat ik onderweg nog wat foto's kon maken alleen nu mis je de zon wel voor een mooi plaatje.






Ik ben zoals vaak met vanalles tegelijk bezig. Dan duurt het wel wat langer eer er wat af is maar soms heb je meer zin in het ene .



Dit pakketje kreeg ik van de week binnen, echt  voor het voorjaar. Moet me wel inhouden om daar niet al aan te gaan beginnen. Heb alweer zin in fleurige kleurtjes.




5 opmerkingen:

Debby zei

Nou ja zeg! Ik volg nu een paar weken jouw blog, en zie ik vandaag ineens "mijn" dorp voorbij komen! ! Zij http://www.goodoldhousehold.com/ is ook een mede-dorp-bewoonster. Wat is de wereld toch klein, he?

Groetjes Debby

Ageeth Dorsman zei

Bekende foto's, op die plekjes ben ik
ook al eens geweest! En wat een dot
van een pakketje met dat vogeltje, ik
zou hem maar direct gaan maken!
Groetjes van Ageeth

Journeys to Scotland zei

i like your pictures, especially the one with the windmill. i also have a few projects on the go at one time. i have some knitting projects, some books to read and some recipes i would like to try.

Peet zei

Wat een enig vogeltje! Ik heb ook zo een zin in het voorjaar. Mooie foto's heb je gemaakt hoor!

hennie zei

wat een schattig vogel tafreeltje is dat dan krijg je toch gelijk zin in het voorjaar hey.