zaterdag 19 januari 2013

1ste blokje is af

Het eerste blokje van de Mysterie is af. Wel even puzzelen met de kleuren van de stofjes, en dan kom je tot de ontdekking dat ondanks het kastje er mee vol zit , er gerust nog wel wat stofjes bij gekocht kunnen worden.......



En terwijl ik naar buiten kijkt naar de staartmezen en al dat andere pluimage zit ik te verzinnen wat ik nu 's gaat doen.

 


Ga ik weer verder met de Angels door te pitten of ga ik beginnen aan het ijsbeertje van Jit Design.


                                                                               Fijn weekend !



10 opmerkingen:

Nathalie zei

joh, naar die engeltjes heb ik soms heimwee, jammer als ze klaar zijn! (ik denk dat ik er stiekem in de zomer een klein quiltje voor in de keuken van ga maken!) Quilt ze, het is er heerlijk weer voor!

vrouw Hommel zei

Ik zou het beide gaan doen want het ijsbeertje is niet zo heel moeilijk en een quilt pak je zo op. Veel plezier!

Tilly zei

Wat leuk je mystery project. veel plezier ermee, en de vogels zijn ook blij met je. groetjes Tilly

Ageeth Dorsman zei

Mooi geworden, je eerste blok van het
Mystery-project! Ben benieuwd voor
welk werkje je hebt gekozen, beertje
of quilten? Maar allebei is erg leuk
om te doen!
Fijn weekend en groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Leuk dat je mysterie blok al klaar is! Ziet er leuk uit.
Ik heb hem ook al af, maar heb als achtergrond zwart gekozen.
Fijn weekend

Corrie t

en construccion zei

Qué bonito trabajo!!!!!...saludos,desde Argentina

Judith zei

Die Engels zijn enig. De mysterie heeft een veel belovende start! Fijne zondag

Marijke zei

Wat leuk je mysterie en jaaa leuk die staartmezen zie ze ook graag hier in de boom!
groetjes Marijke

Merel zei

Oh geweldig die staartmeesjes. Ik wordt altijd helemaal blij als ik ze hier in de tuin zie. zulke leuke vogeltjes en in grote groepen.

Merel zei

Als je de engeltjes doorpit zijn ze iedergeval klaar voor kerstmis ;)