zondag 13 januari 2013

Op les ! en Basco

Mijn mandje staat al klaar voor morgen.....dan gaan we naar Els  voor de eerste les van de Mysteriequilt Scraps from the heart. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden. Maar omdat je het niet weet is het ook moeilijk om uit te zoeken welke stofjes er mee gaan. Heb maar vanalles wat meegenomen. Heb er ook erg veel zin in !

 
Omdat we met de tijd er toch weer een hond bij willen ben je er toch mee bezig hier en daar te kijken.
En zo kom je dan weer bij oude foto's van onze eerste hond Basco die helaas maar 6 jaar mocht worden. Als 1 jarige tweedehands bij ons gekomen , echt een schat was het.



Hier samen met de toen 2 jarige Saartje die heel misschien een Muddi is, een hongaarse herdershond. Toen bij het asiel wisten ze niet wat voor ras het was of in zat.

 
 
 






 

4 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Heel veel plezier morgen, maar dat zal
ongetwijfeld goed komen, want ik vond
de lessen bij Els altijd superleuk!
En wat een geweldige hond was jullie
Basco (enne... wat gaat erbij komen;
ik ben wel benieuwd!). Saartje heeft
inderdaad veel weg van een Mudi, met
een beetje herderbloed, denk ik.
Groetjes van Ageeth

Journeys to Scotland zei

your quilt scraps are so pretty and so organized. i hope you have fun with your lessons.

Naaidooz zei

Wat is ie leuk geworden! Ik heb me gisteren zitten uitsloven met het doorquilten van het 1e blok.
Tot de volgende les!
Groetjes,
Femke

Merel zei

Tja, wij zijn ons ook aan het orienteren. Maar dat wordt toch een puppy, omdat we al een poes hebben en een kleinkind strakjes. Dan kan dat allemaal mooi aan elkaar wennen. Maar zeker weten doen we het nog niet.