donderdag 30 mei 2013

Stofjes en planten verzameld

 

De nieuwe stofjes zijn verzameld voor de Kitten's tale. Althans een gedeelte want er komt altijd wel weer wat bij. En als je dan zo'n heel nieuw stapeltje van die mooi stofjes heb wil je eigenlijk gelijk al beginnen , zeker als je ze zo gezellig in het tasje zit liggen.
 
 
Even een betere foto, al zijn de kleuren toch in het echt weer ietsje anders
 
 

Maar eerst het blok van de Mysterie afmaken
 

 
Ik was zo  lekker aan het verzamelen dat ik ook maar naar Intra geweest ben :: doosje vol
 
 
 
 
Ik kijk echt niet hoor voor de foto !!
 
 

 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Marijke zei

O heerlijk dat bundeltje stoffen en lijkt me een leuk project!
groetjes van Marijke

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk stapeltje stofjes, echt heel
erg mooi! En ik heb echt zitten lachen
om de foto's van je hond; wat een
eigenwijs, maar zo'n geweldig leuk
dier!
Groetjes van Ageeth

Judith zei

Wat een mooie stofjes! Daar word je toch gelukkig van...... Fijn weekend.