woensdag 8 mei 2013

zomaar wat

Van de week reden we weer 's door Oud-Alblas, zo'n mooie omgeving is dat en zo dicht bij huis.
Onderweg nog even een opstopping toen de dames naar de stal werden gebracht.

 
 
 
Ik heb dit borduurtje er weer 's bijgepakt.
 

En ik was ook aan een tas van Tilda begonnen maar daar kom ik even niet meer uit, tis ook mijn eerste tas dus géén idee... Maar heb het maar weer weggelegd misschien dat ik later wel ineens ziet hoe het moet.

 
Gisteren nog wat leuke lapjes van Tilda gekocht , ik had nog een kadobon van Pippoos dus die is weer goed besteed.
 


 

 

3 opmerkingen:

Marijke zei

Helemaal geweldig je borduurpatroontje met een quiltjurk van de lange dame!
En ook leuk je halve voor en achterpand van je tas!Komt vast goed!
groetjes van Marijke

Ageeth Dorsman zei

Geen idee hoe het werkt met je tas,
maar er moet vast wel iemand zijn, die
het wel weet en je kan helpen! Lief
borduurtje is het, en dat is ook leuk
om even verder aan te werken. Ik ben
ook dol op de omgeving van Oud-Alblas,
met dat mooie "hoge" water en die
lieve boerderijtjes overal, heerlijk!
Groetjes van Ageeth

Merel zei

Ja, ik hen ook vele uurtjes geschaatst daar bij oud alblas. Prachtig daar!
Mooie stofjes heb je gekocht. Leuk hoor van Tilda.

p.s. we hebben vandaag bij een nestje hondjes gekeken....spannend.