dinsdag 4 augustus 2015

Alweer jarig

Wat vliegt de tijd....alweer jarig !
Heb er een gezellige dag met de meiden van gemaakt.
We begonnen natuurlijk met koffie en gebak.


Daarna al de cadeautjes uitpakken en dat waren er nogal wat !



Kijk maar eens wat ik allemaal heb gekregen, het was weer veels te gek meiden !


En prachtige boeketten van de meiden, pa en Eveline.


Ben zo verwent, maar heb de meiden ook nog wat te doen gegeven.
Bedankt Gemma {van farmyard} voor de superleuke verpakking en service !




En dit heb ik nog van de meiden gehad voor mijn 25 jarig jubileum {in verzorgingshuis}
Een heerlijk luchtje van Crabtree & Evelyne


En we deden nog een kleine show en tell.
Superfijne borduurwerk van Martine

En een leuke quilt van Hennie


En mijn vordering van  het quiltje



We konden helaas niet buiten zitten vanwege de buien maar zo met de deur open was het ook heerlijk

Meiden , bedankt voor de supergezellig dag ! 



Van de week had ik nog het geluk dat deze patronen te koop werden aangeboden , gelijk gereageerd natuurlijk want die stond ook al een tijdje op mijn verlanglijstje....























14 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd hoor !
En wat leuk allemaal :0))

martine zei

Het was weer een fijne gezellige dag :-)

Groetjes

martine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Frederika zei

Gefeliciteerd, wat een heerlijke verwennerij

quilting Jeannet zei

Mooie sfeervolle foto zo voor je tuindeuren.

Janneke zei

Van harte Gefeliciteerd, dat ziet er allemaal heel gezellig uit met mooie jurken aan en veel bloemen.
Groetjes, Janneke

Willy zei

Van harte gefeliciteerd.
Jij bent heerlijk verwend.
Leuk verslag van jullie gezellige dag.
Groetjes,

Supergoof zei

Proficiat Patricia!
Wat een gezellige dag! ik heb genoten van de foto's en,... ik vind jullie jurken zo leuk!!
:o)

Tilly zei

Nog gefeliciteerd Patricia, dat is een superdag geweest, en behoorlijk verwend. Wat een fleurige jurken, erg leuk.
groetjes Tilly

Sis Voorn zei

Nog van harte gefeliciteerd !

Marijke zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag ziet er echt feestelijk uit en ook ik vind de jurken erg leuk staan!
groetjes van Marijke

Eveline zei

Zo te zien heb je een leuke verjaardag gehad! Je bent in ieder geval goed verwend. Jammer van het weer maar bij jullie is het volgens mij altijd gezellig!!

Journeys to Scotland zei

happy birthday! what beautiful gifts you received. I also love Crabtree and Evelyn.

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh oops ik ben bijna een maand te laat. Mmm zelfs op facebook gemist...nog van harte lieverd met je nieuwe levensjaar! Je had een enorm gezellige dag zo te zien. Dikke verlate verjaardagsknuffels!