zondag 30 augustus 2015

winter in de zomer

Een echt zomerse dag vandaag en waar ben ik mee bezig....sneeuwmannetjes :-)
Van de gratis patronen van Bunny Hill. Ik wil er een quiltje van maken.
Het is heerlijk zo in de tuin .





Er zijn ook aardig wat herfstdagen geweest de afgelopen tijd, weinig zin in de zomerse stofjes dus werd het een nieuw project......


Zoekplaatje.....
Er zijn hier best veel mussen en die maken dankbaar gebruik van onze taxusheg waar ze zich in kunnen verschuilen of soms zonnebaden.



Fijne week !





7 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een superleuke sneeuwmannetjes zijn dat. En ja je moet toch klaar zijn voor de winter begint?

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh wat ben je heerlijk bezig geweest! Ik moet het net hebben van wat minder warm weer om buiten te zitten onder het afdak. Gisteren was het daar niet uit te houden, daar is het net een sauna. Nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd naar je Blutschswester jurk ;). Dikke knuffels!

Tilly zei

Wat een gezellige sneeuwmannen,je bent zeker op tijd klaar voor de
winter. Mooie mussenfoto's goed gelukt.groetjes Tilly

Janneke zei

Grappige sneeuwmannetjes, heerlijk als je zo buiten kunt knutselen, zo lang het kan moeten we er van genieten en die mussen houden de huismuzz goed in de gaten vanuit de Taxus, haha.
Groet, Janneke

Quilting Moesje zei

Wat een heerlijke tuin heb je zo te zien :o))
de verstopte musssen zijn ... lief en leuk !!
Mijn verzameling harten is nog bij één gebleven ... en ze zijn zo leuk juist ...
je blauwe versie met groen vogeltje vind ik heel origineel:o))

Ageeth Dorsman zei

Leuke sneeuwmannen worden het! En de musjes lijken hier niet meer voor te komen, want ik zie ze nooit. Hier alleen maar eksters, heel veel lawaaierige eksters, en kauwtjes en merels. Mooie foto van de mus in de taxus!
Groerjes van Ageeth

¨FIELTROS PAKITI¨ zei

Precioso.
Paqui